2012. január 6., péntek

Helyzetkép -> mindent vagy semmit

Ha nem jön közbe semmi, akkor ma este már a harapásemelővel alszok. Minden jel szerint ennek megoldást kell hoznia. Ha ez sem oldja meg, akkor nem sok más lehetőség maradt...

Közel 2 hónapja zúg (sipol, cicereg) a fülem:
- minden elvégzett vizsgálat negatív volt
- az állkapocs izületem környékén problémák vannak, de végül erre nem történt külön vizsgálat, mert egyből megcsináltattam a harapásemelőt + a nyaki és váll izmaim be vannak/voltak feszülve

- semmilyen vitamin és tabletta nem segített
- a Xanax talán enyhítette a tüneteket, de nem biztos, hogy az volt: lehet, hogy csak kedvező testhelyzetben aludtam akkor

- a TB-s fizikoterápia semmit sem ért: 10 perc simogatásszerű masszázs (+ uh + interf.) kezelés után dúrva és fájdalmas izomcsomók maradtak...
- a lökéshullám terápia hatásos, attól lényegesen jobb állapotba kerültek az izmok
- a izmokat legjobban befolyásoló tényező az alvás minősége: előző éjszaka újra megpróbáltam a hónom alá szorított párnás verziót, és vagy ez segített, vagy szerencsém volt, de némileg jobban kipihentem magam és enyhébb zúgással ébredtem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése