2012. január 25., szerda

Egy lépés előre, egy lépés vissza

Közben volt egy nagy utazásom 4 repülő úttal, sok autózással, közben végig meeting-eken üléssel... így a torna hanyagolva volt, és lassan vissza is romlottak a dolgok. Igaz nem ugyanoda, hanem egy kissé más jellegű fülzúgásra.

A napokban újra elkezdtem a tornákat, és azt tapasztalom, hogy korábban a fülzúgásra nem ható izmok újra hatnak, pl. a nyak hátsó része erősíti. Más izomoknak pedig megszűnt vagy jelentősen csökkent a hatása.

Ha elfogadjuk, hogy bizonyos izmok feszülése okozza a bajt, akkor ez hihető is, hiszen nem ültem számítógép előtt, nem aludtam a saját ágyamban, így nyilván némileg tehermentesültek bizonyos izmok. A torna hanyagolása miatt viszont "visszaromlottak" mások.

Ráadásul tegnap este egyszerűen elfelejtettem használni a harapásemelőt, pedig azt még az utazás alatt is használtam. Ma határozott romlást tapasztaltam. Ez érdekes, mert a harapásemelő használata nem hozott látványos javulást, a "nem-használata" viszont hozott romlást.

A jeleg alapján egyértelműen és következetesen oda-vissza hat az izmok állapota a fülzúgásra: lassan javítja és gyorsan rontja.

Folytatom...

1 megjegyzés: