2012. január 2., hétfő

Harapásemelő

Abban reménykedem, hogy a végső megoldás a harapásemelő lesz: ez fogja azokat az izmokat kilazítani, amiket eddig még nem sikerült: pl. ez az oldal elég részletes leírást ad (de én nem ide megyek): http://www.dentalstudio.hu/nti.html


Fogászati tünetek

   Kattogó ízület, fájdalmas rágóizmok -> kattogó izület van, fájni csak akkor fáj, amikor kattog is
   Fognyaki kopás és érzékenység -> ez van (bár ezt a helytelen fogmosásra szokták fogni)
   Kopott fogak, amelyek időről időre "kisebbednek" -> ez van, bár egyszerűen csak arra fogták, hogy sokat rágok
  Szájnyitási korlátozottság -> ezt annyira nem érzem, nekem elég amennyire kinyílik

Általános tünetek

  Fáradt ébredés, levertség -> néha előfordul, de ezt másra is lehet fogni
  Alvászavarok, éber, felületes alvás -> nem mondanám alvészavarnak, de elég éberen alszok
  Nyakfájás: kötött, merev nyak -> ez van, de eddig a számítógépezésnek tulajdonítottam
  Hátfájás -> van, de eddig a számítógépnek, helytelen testtartásnak tulajdonítottam
  Derékfájás -> mint az előző kettő
  Reggeli fejfájás -> no, ezt akár 1-2 hetenre is volt és nagyon örülnék ha ezzel megszünne
  Migrén -> nem tudom, hogy migrén-e, de sok olyan volt már, hogy nem bírtam egész nap felkelni a fejfájástól
  Karzsibbadás -> ez is jelentkezik nálam!
  Arcfájdalmak -> így konkrétan nem
  Fülzúgás -> naná, ez most a legnagyobb problémám
  Ismeretlen eredetű arcüreg fájdalmak -> máshol "szem mögötti fejfájás" néven írják, és akár hetenre többször is van



Nos, sok tünet elég általános, de így együt majdnem mind megvan. Néhánynak több oka is lehet egyszerre...

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    December 30.án én is elmentem a bölcsfogamat kiszedetni, mert néha ugy éreztem onnan indul ki a fájdalom. 2 panoráma röntgenfelvétel készült egy zárt és egy nyitott szájas.. A zárton semmi, ilyen már készült máskor is... de a tátott-szájas felvételen látszódik állkapocsizületi rendellenesség. Pont fent a bal sarokban (bal fül is a bajos) Úgyhogy most irány egy TMI állapotfelmérés és valszinű harapásemelőm lesz nekem is! A doktornő adott egy nyomtatott leirást, gyógytornával. (gerinc és állkapocstorna ) ezt csinálgatom valamint napközben figyelek az arcizmok és az áll pihentetésére. (néha ilyen bulldogpofával ülök a gép elött) :D DE használ, alig fáj a nyakam és az állrésznél sem, ahol eddig borzasztó volt! A csengés jelentősen nem változott. Talán az emelövel! Minden jót!! Kitartás..

    VálaszTörlés