2011. december 31., szombat

Xanax

Az SCM + TMJ elmélet folyományaként olvastam, hogy a Xanax enyhíthet a panaszokon, de magyar nyelvű fórumokon is írták, hogy néha felírják és segít. A probléma az, hogy tartósan szedni nem jó ötlet, mert addiktív és kábító hatású.

Én csak egy 0,25 mg-os tablettát vettem be tegnap este. Ez "bébi adag" az orvos szerint. Negatív hatását nem tapasztaltam. Túl pörgős nem vagyok, de ebben a nyomott időjárásban és évvégi semmittevésben ez egyébként is benne van. A fülzúgás mintha valóban enyhébb és más tónusú lenne.

Ma este megpróbálok majd 0,5 mg-ot hogy fokozza-e a kedvező hatásokat. És akár segít, akár nem, többet nem is nagyon szeretnék bevenni. Ha nem segít akkor azért, ha segít, akkor meg az SCM + TMJ elmélet igazolását látom benne, és ezen izmok módszeres ellazítása lesz a cél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése