2011. december 29., csütörtök

Orvosok

Magával a fülzúgással összemérhető probléma az orvosok tudatlansága és hozzáállása: ma visszamentem a reumatológiára, ahol legalább hetedszer történt meg velem, hogy bár az orvos nem tudott segíteni, mereven elutasította, hogy bármilyen ötletem segíthetne a probléma megoldásában, és közölte, hogy legtöbbször úgysem lehet megtalálni az eredetét.

Megint előjött, hogy a vizsgálatok drágák... és hiába mondtam, hogy akkor megcsináltatom én saját pénzemen, csak segítsem, hogy merre induljak az ötletemmel: ilyenkor mindig kibújik belőlük, hogy ők az okosabbak ("istenek"), akik ha azt mondják, hogy egy vizsgálatnak nincs értelme, akkor ne is merjek arra gondolni, hogy megcsináltatom.

Gondolom sok embernek elvették már így a kedvét, de nekem nem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése