2011. december 20., kedd

Neck Crisis - a könyv

Ideért a könyv Kanadából. Előtte próbáltam lebeszélni magamat arról, hogy csodát várjak tőle, ami részben sikerült, így nem csalódtam nagyot.

Az első 400 oldalon nem sok mindenre használható: leír sok mindent, néhol belekeveri a politikát meg mindenfélét. Korrektül hangsúlyozza, hogy elsőnek végig kell járni az orvosokat és ki kell zárni daganatokat és egyéb elváltozásokat.

Mindenképpen kell a nyaktorna, és az egyetlen új elem, és szerinte a kulcs egyfajta akupresszúra: a nyakon a megfelelő pontokat kell erősen nyomni, naponra elosztva akár fél órát is, hónapokon keresztül.

Hát... veszíteni valóm nincs. Eredetileg kis golyókban végződő sima "kézi masszírozókat" ajánl, de erre rákeresve csak elektomos kütyüket találtam. Van egy Jacknobber nevű eszköz, amelynek kb. ugyanez, csak egy eszköznek van 4 nyúlványa. Na, ezt sem tudtam hírtelenjében megrendelni Magyarországon. Végül az Amazon UK-ról rendeltem egy utánzatot. Igaz, hogy 4-szer annyi a szállítási költség, mint a cucc ára, de elvileg karácsony előtt itt lesz.

Megjegyzem, van pár ellentmondásos állítás a könyvben: pl. nekimegy az amalgámot használó fogorvosoknak. Az amalgám problémát már ezerszer cáfolták, de azért még bennem is felébred a kétség: a nyáron kiszedettem az összes amalgám tömésemet, de 1 fogamat az orvos szerint csak amalgámmal lehetett jól megcsinálni, ezért mégis maradt egy ilyen tömésem...

Az alvásról is az ellenkezőjét mondja: párnát eldobni, és félig hason, félig oldalt pozícióban kell aludni szerinte.

3 megjegyzés:

  1. Na hali kórházba fektetek Kaptam vénásan szteroidot és notroopilt 250ml-et ha jól emlékszem hirtelen elmúlt a zúgás sokáig tompa volt most vissza jött elvileg ez így megy. Még péntekig bejárok infúzióra elvileg onnantól szteroidot és beatasercet szedek.Talán 1-2 hét múlva topul vagy elmúlik.

    VálaszTörlés
  2. Ismert a fülzúgás eredete? Úgy tudom, hogy a zajártalom okozta fülzúgáson szokott az infúzió segíteni...

    VálaszTörlés
  3. Persze zajártalom ill. stresz

    VálaszTörlés