2011. december 23., péntek

Nootropil tabletta

Nekem nagyon gyanús a Nootropil tabletta.Mi van akkor, ha ez történt:

- a fejbiccentő izom miatt sípolni kezdett a jobb fülem
- egy hét múlva elkezdtem kapni a Nootropil infúziót 5 napon át
- a fülcsengés átment ciripelésbe - szerintem a Nootropil nem csinált semmit, csak a nyakam kezdett helyrejönni vagy máshogy állni
- az infúzió után elkezdtem szedni a Nootropil tablettát: mivel elfelejtették közölni, hogy csak reggel és délben szabad bevenni, én estére vettem be, és éjszaka iszonyú erővel elkezdett a bal (másik) fülem sípolni
- azóta reggel és délben szedem a Nootropilt, és kezdetben csak alkalmanként, mostanában szinte folyamatosan sípol a bal fülem, miközben a jobb ciripel, ritkán duóban sípol a ballal

Talán az izom eredetű fülzúgást a Nootropil megfejelte egy gyógyszer eredetűvel?

A Nootropilt a fül-orr-gégén írták fel. A neurológián már elsőre is csodálkoztak, amikor elmondtam, hogy Nootropil + Betarevin egyszerre megy nálam: "Mind a kettő? - kérdezték"

Amikor tegnap visszamentem a Neurológiára és elmondtam a fentieket, akkor egyből azt mondták, hogy hagyjam el a Nootropilt és szedjem tovább a Betarevint.

Megjegyzés: a Nootropil zajártalom esetén szokott segíteni, nekem az meg nem volt.

--

Revízió: azóta sem szedem. Az elhagyás hatását nehéz megmondani: óriási változások vannak: néha jobb, néha rosszabb - de mindig a testhelyzettől függ.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hasonló gondokkal küzdök, Betarevint két hete szedem, de semmi javulás, Nootropilt pedig nem akarják kiíratni emellé, pedig lehet, hogy az segítene (tehát lehet, hogy megvenném) Írnál egy e-mailt az ecimmevena@gmail.com-ra?
    Üdv: Nagy G.

    VálaszTörlés