2012. június 14., csütörtök

4. masszőr

Mivel a McKenzie torna nem hozott látványos javulást, a gyógytornász javasolt egy új masszőrt, aki szerinte kilazíthatja a merev háti szakaszt.

Így egy 4. masszőrt is felkerestem. Ő teljesen mást csinál, mint az eddigiek:
- az első tulajdonképpen nyirokmasszázs volt (az első találat a Google-ban)
- a második a reumatológiai beutaló eredménye, ami semmit sem ért: 10 perc masszázs - a vége masszírozó géppel... :(
- a harmadik egy sportmasszőr
- a negyedik az új gyógymasszőr

A gyógymasszőrt úgy jellemezném, hogy simogat és nyom - és ezt ismétli. Én magam is jól érzem, amikor végigzongorázza a csigolyák közeit, és pár csigolya között kis görcsöket csomogat.

Eddig háromszor voltam, és rögtön utána a fülzúgás jellemzően kicsit rosszabb, de hosszabb távon nincs változás.

Egyébként megtartottam a sportmasszázst is (és persze egyiknek sem szóltam a másikról). A sportmasszőr az utóbbi időben jól "megnyúzza" a fejbiccentő izmokat és a bicepszemet is és alaposan megnyomkodja a vállaimat. Ez ott és akkor kellemetlen, viszont másnak reggelre mindig nagyon enyhe a fülzúgás!

Amúgy ezek a masszőrök szinte kivétel nélkül "nem ortodox" módszerek hívei. A nyirokmasszőr reflexológiával és még nem emlékszem mikkel foglalkozott.
A sportmasszőr "energiával" kezel. Pl. amíg nem derült ki a nyaki gerincsérv, addig minden masszázs után belefújt a fülembe, kezet "remegtetett" felettem és ilyenek - illetve távgyógyítót ajánlgat azóta is.
A gyógymasszőr pedig "sejtmasszázzsal" zár, vagyis valami harang félét teszt a hátamra és kongatja azzal a felkiáltással, hogy az majd feloldja a görcsöket...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése