2012. március 9., péntek

Álló munka és Bemer terápia

Az álló munka pár nap alatt nem hozott drámai változást a fülzúgásban, de éreztem kedvező hatásait. Amúgy nem nehéz hozzászokni, és annyi más problémát is okoz az ülőmunka, hogy ezt mindenképpen folytatom.

Menet közben viszont elkezdtem egy Bemer terápiát, ami mágneses térrel próbálja megoldani a problémát. 3 kezelés után inkább romlott a helyzet, a zúgás intenzívebb lett. Viszont a tónusa is megváltozott: most már a bal fülemben is zúgás, villanymotorhoz hasonló hang van az eddigi sípolás helyett.

De nehéz bármit bármivel összefüggésbe hozni: az álló munkás kísérlet folyik, illetve az első  Bemer-es kezelés során nem sikerült jó testhelyzetet találni, ezért megfájdult a derekam, ezért aznap újra sokat ültem.

Egyáltalán az, hogy a Bemer befolyásolhatja akármilyen irányban, érdekes dolog. Még 7 nap van a bérletemből, ezért ha nem romlik drasztikusan a helyzet, addig még folytatom.

5 megjegyzés:

  1. A Bemer-es tapasztalataidra kíváncsi vagyok, én tegnap kezdtem. Ezt ma találtam róla: http://bemer3000.hu/Pdf/Dr_Szilagyi_Imre_cikk.pdf illetve: http://bemer3000.hu/Pdf/ful_orr_gege.pdf

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na helló én 2hétig hallgattam állandóan rózsa zajt,kicsit belefáradtam az első másfél héten minden reggel percekig zúgás nélkül ébredtem.De az elmúlt 2-3 napban semmi ilyen nincs vagy csak másod percekre..
      Nem tudom mit csináljak mert elvileg ezt akár évekig kéne folytatni.Kicsit azt hiszem ,hogy ezt a hangot már annyi ideje hallom ,hogy csak képzelem de ebben sem vagyok biztos.
      A Bemer terápia eredménye engem is érdekelne. Hátha seggit. Sok sikert hozzá.

      Törlés
  2. Hol van ez a terápia tudsz adni net linket.

    VálaszTörlés
  3. Egyébként van egy igen hatásos terápia amely ha nem seggit pénz vissza fizetést vállal.
    Viszont svájci műszerekkel dolgoznak aminek megvan az ára sajnos. Utána érdeklődtem és karcolja az 1 milló forintot a kezelés. Mivel még diák vagyok elképzelhetetlen viszont ha valaki meg teheti akkor miért ne ?

    http://www.tinnitushungary.hu/

    VálaszTörlés
  4. re: www.tinnitushungary.hu

    Idézet:

    Terápiás készülék ára
    889 000 Ft
    A garanciális 12 hetes visszavásárlás esetén esedékes visszatérítés 736 600 Ft
    A garanciális 12 hetes visszavásárlás esetén a levonás összege 152 400 Ft

    Tehát ha történetesen nem segít a készülék, akkor ez 152 400 Ft-ba kerülne nekem, plusz ha jól látom, akkor kell a 25 000 Ft-os vizsgálat és beállítás.

    Ha ez a készülék olyan jó, akkor miért nekem kell 177 400 Ft-ot kockáztatni? Ha 10-20 vagy akár csak 30 eFt-ből kiderülne, hogy ez a tuti megoldás, akkor akár a majd milliós vételen is elgondolkona az ember, de így ez szerintem elfogadhatatlan.

    VálaszTörlés