2012. április 13., péntek

Nyaki gerincsérv !

Tornázgatok, állva dolgozok, Bemer-ezek reggel és este, de csak annyit értem el, hogy hol jobb, hol rosszab és legalább egy kibírhatóbb hangon szól a fülzúgás.

Rászántam magam, hogy saját költségemen csináltatok egy nyaki MRI-t. Az eredmény: több nyaki gerinc sérvem is van. Az egyik csigolyánál jobb oldalon, a másiknál a bal oldalon nyomja az idegeket, a harmadiknál éppen-hogy nem nyomja.

Első ránézésre úgy tűnik, hogy visszajutottam oda, amit az elejétől fogva hajtottam az orvosoknak: a nyakam miatt van a fülzúgásom.

Most elkezdem kutatni, milyen lehetőségek vannak a kezelésére.

3 megjegyzés:

  1. Hello!

    Olvastam a blogodat a kezdetektől fogva, és bizony nekem is ezek a tünetek, ezért sztm elég biztos, hogy a nyak miatt van. (nekem ropog, aztán ha bejáratom, akkor már rendben van...de első mozgásokra bizony ropog egyet egyet, aztán "megolajozza magát".

    Ez a nyaki sérv elég vészjóslóan hangzik. Lehet, h a kondi miatt akár?!

    Nagyon jó, hogy ezt a blogot létrehoztad.

    VálaszTörlés
  2. Az biztos, hogy a fülzúgás kezdete előtti 1-2 napban voltam kondiban. Én azonban arra tippelek, hogy nem önmagában a kondi okozhatta a sérvet, hanem az, hogy a számítógépezés miatt elmerevedett izmokat terheltem. De ez csak tipp.

    Amikor csináltam a nyaktornát, akkor nekem is nagyon jól mozgott a nyakam, de a sérv nyilván végig ott volt ettől függetlenül...

    VálaszTörlés
  3. Szia
    hogy vagy? hol találom a bloggodat?

    Estilla (friss fülzúgó)

    VálaszTörlés