2012. április 28., szombat

Helyzetjelentés

Pár napja már másodszor fordult elő, hogy a Bemer terápián a 6-os fokozat jött és éppen elfogyott a Betarevin és rosszabbra fordult a fülzúgás. Szerintem ezzel együtt is csak véletlen egybeesés... Mindenesetre a Betarevint újra kiváltottam és szedem tovább. A Bemerezést a 3-as fokozaton újrakezdtem és csinálon tovább, mert elvileg a sérvre is jó.

Visszamentem a McKenzie-s gyógytornászhoz és kaptam egy 12 perces intenzív hát tornát. Az első 1-2 napban nagyob kedvező volt a hatás.

Aztán a következő éjszaka fordultam egyet az ágyban és a legrosszabb időket idéző éles, egy hangú, bal oldali sípolás kezdődött. Tudva, hogy sérvem van, azonnal a hátamra feküdtem, és szokás szerint megtámasztottam a térdeimet, a derekemat és a nyakamat. Reggelre normalizálódott a helyzet és a kicsit rosszabb napok szintjére állt vissza a fülzúgás.

Azóta eltelt újabb 2 nap, és megint vannak kifejezetten jó időszakok, amikor alig hallom a fülzúgást, és kicsit rosszabbak - de az is vándorol: hol  középről szól, hol bal oldalról.

Bizakodó vagyok, hogy a McKenzie tornával és a nyakam pihentetésével egyszer végleg meg fog szűnni a fűlzúgás.

1 megjegyzés:

  1. Nálam a rendszeres, összetett mozgások sokat segítenek: Bicikli, úszás, lovaglás. A "koncentrált" sportok rontják.
    az irodai rabszolgaság nagyon nem tesz jót. valamit valamiért...

    Az alkohol kifejezetten ront a helyzeten. Minden egyéb élvezeti szer is.

    Ha egy jót alszom, akkor van olyan, hogy reggel pár percre MINIMÁLRA megy a zúgás, erőlködnöm kell, hogy "meghalljam".

    Kezdem úgy érezni, hogy kb. a stressz a városi agódás, a még egy kicsivel többért hajtás okozza az egészet. Már nem vagyok benne biztos, hogy csak fizikai elváltozások állnak a zúgás hátterében.

    VálaszTörlés