2012. március 27., kedd

Kombinációk

A konditerem átmenetileg (kb. 1 nap) mindig romlást hoz a fülzúgásba, de később mindig jobb egy kicsit.
A Bemer terápia képes érzékelhető javulást hozni.

Most összekombináltam a kettőt: vasárnap konditerem, hétfőn Bemer plusz még egy masszázs, és jobbnak érzékelem a dolgokat. Igaz, hogy ma már dél van, és ilyenkorra már kezd erősödni a zúgás, és este, főleg hogy addig már kénytelen vagyok ülni is a számítógép előtt, jellemzően romlik a helyzet.

Elhatároztam, hogy bérelek egy Bemer készüléket, és intenzíven fogom alkalmazni a konditerem + Bemer + masszázs hármast.

Közben arra is rájöttem, hogy hiába van álló számítógépes munkahelyem, a nyaktorna akkor is szükséges. Elhanyagoltam az utóbbi időben, és most megint recseg-ropog a nyakam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése