2012. március 12., hétfő

Bemer terápia 6. nap

Én debreceni vagyok, így akit debreceni lehetőség érdekel, annak szívesen elküldöm...

Egyelőre egy 10 alkalmas kezelésre fizettem be, mert maga a készülék, illetve annak a bérlete meglehetősen drága - sőt, ez a 10 alkalom sem olcsó... A 6. kezelés után a korábbi tapasztalatok erősödtek: tartósan más tónusú lett a fülzúgás: villanymotor szerű a hang, és szinte középen hallom, az eddigi egyik oldalt sípol, a másik oldalt ciripel helyzethez képest. Intenzitásban sajnos nem annyira csökkent, viszont talán kevésbé zavaró, mert könnyebben megfeledkezek róla.

Tegnap hosszas gondolkodás után újra elmentem konditerembe, ami a korábbiakhoz hasonlóan kicsit rontott a helyzeten - de továbbra sem az a helyzet, hogy ott és akkor rosszabb, hanem csak később romlik. Vagyis nem a vérnyomással függ össze szerintem.

A Bemer és a konditerem hatása alapján újra azon gondolkodom, hogy talán mégis csak keringési probléma lehet a háttérben?! Mivel az elején a gyógyszerek és a vizsgálatok csak erről szóltak, de nem hoztak semmi eredményt, ezért elvetettem ezt az elméletet. Pl. a Betarevint 3 hónapja szedem és nem csinál semmit, mint ahogy az infúziós kezelés sem csinált.

De lehet, hogy az elmélet jó, csak a kezelések voltak rosszak eddig?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése