2013. június 16., vasárnap

Mydeton

Lényeges változás sajnos nincs. Vannak jobb percek, órák, amikor egészen lehalkul a fülzúgás, de aztán visszatér az átlagos szint, amelyet már egészen megszoktam.

A javulás többnyire egy szerencsés pózban töltött éjszaka után jön, vagy amikor életritmust váltok - jellemzően ha nem ülők számítógép előtt (de önmagában ez sem garancia). Megbízhatóan segít még a földön fekvéses technika is.

Mivel a nyakam folyamatosan fájdogált, és a masszázs, kenőcsök, nyaktornák nem hoztak tartós javulást, elhatároztam, hogy kipróbálok egy izomlazító tablettát.

Kicsit félelmetes, hogy csak üzentem a körzeti orvosnak, hogy fájdogál a nyakam, írjon már fel Mydeton-t - és felírta, nem is én mentem a recepért. Remélem legalább arra odafigyelnek ilyenkor, hogy nagy bajt ne okozhasson a szer...

Nos, 2 hétig kellett szedni, és némi változást éreztem az izmaimban az első napokban, de a nyakam nem javult, sőt, kondizás közben sikerült 1-2 görcsöt összeszedni a talpamban és a lábamban, szóval erre nem igazán alkalmas ez a tabletta.

1 megjegyzés:

  1. szia! http://www.vitalcenter.hu/index.php?page=gnatologia
    Régebbi bejegyzésedben írod, hogy a harapásemelő sín önmagában nem oldja meg a problémát. Nos, tényleg nem. Az állkapocsízületi problémát a harapásemelő nem oldja meg. Az csak egy segédeszköz. Fontos lehet, hogy részt vegyél egy harapásanalízises vizsgálaton. Ott felállítják a diagnózist. És megmondják a kezelési tervet. Nekem is zúg a fülem és ebbe az irányba tartok, hidd el, nagyon érdemes megpróbálni. Én fogszabályozásra fogok menni. Kívánom, hogy meggyógyulj! Ha van kérdésed, írhatsz privit a never1@windowslive.com-ra. üdv

    VálaszTörlés