2013. június 16., vasárnap

Újabb párna

A nyak problémák kapcsán továbbra is a párnák voltak gyanúsak, ezért újra beruháztam egy párnába:
http://www.amazon.com/SleepRight-Sleeping-Pillow-24-Inch-4-Inch/dp/B001FPGCUG/
Lassan 2 hete van meg, és nagyon bevált: a nyakfájásom megszűnt!

Határozottan magasabb, mint az eddigi párnák, és mint amit jónak gondoltam volna, de mivel eleve a testmagassághoz (közvetve váll mérethez) lehet rendelni, adtam neki esélyt, és megérte.

Ugyanakkor a fülzúgás megmaradt. Igaz, hogy a jobb minőségi alvás, és az azt követő fülzúgás enyhülés gyakoribb, de továbbra sem tartós.

7 megjegyzés:

  1. Szia, lett valami megoldása a problémádnak? Üdv!

    VálaszTörlés
  2. Szia. Engem is erdekelne, hogy lett e megoldas. Zsuzsi

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    Én is kíváncsi lennék, remélem azért jól vagy!
    Attila

    VálaszTörlés
  4. Engem szintén érdekelnek a fejlemények!

    VálaszTörlés
  5. Ó,de jó lenne,ha folytatódnak a történet...

    VálaszTörlés
  6. Szia, engem is érdekelne a történet! Köszi!

    VálaszTörlés
  7. A facebookon a Tinnitus csoportban vagyunk és cserélünk tapasztalatokat.

    VálaszTörlés