2013. március 2., szombat

Mély és magas hangok

A fülzúgás kezdete előtt hónapokon át lefekvés idején és az ágyban egy nagyon mély hangú, nagyon lassú ismétlődésű hangot hallottam. Olyan volt, mintha egy óriás dízel generátor lenne a pincében, és az egész ház rezonálna.

A forrását sohasem találtam meg, de azóta arra gondoltam, hogy a fülzúgás előszele lehetett. Aztán jött a nagyon magas hangú fülzúgás, ami később átment a sistegésbe.

Mostanában, ahogy a fülzúgás nagyon lassan javul, enyhül, kezd visszatérni a mély hang is időnként. Egy kicsit abban reménykedem, hogy visszafelé játszódik le a folyamat, vagyis talán egyszer eltűnik a magas hang, aztán pedig a mély is - és újra élvezhetem a csendet.

1 megjegyzés:

  1. Az előjelével én is így voltam! Amíg nem zúgott a fülem esténként furcsa mély brümmögést hallottam, mintha nagyon messze menne egy nagy gép, amotől rezonálnának a falak. Azt hittem vosszaverődik valaminek a hangja..

    VálaszTörlés