2012. június 14., csütörtök

Fekvésterápia

A Bemer óta tudom, hogy a fekvés mégis csak jót teszt a fülzúgásnak, legalábbis abban a stádiumban, amiben én vagyok.

A Bemer óta elalvás előtt és felkelés után 15-20 percet feküdtem a hátamon. Viszont az elmúlt hétvégén napközben is többször lefeküdtem 15-20 percre, főleg azért, mert az állva számítógépezést a lábaim egyre nehezebben bírják.

Mivel nagyon jó hatása volt a lábamra és a fülzúgásomra is, a héten folytattam. Pl. munkába menet előtt plusz 15 perc, ebéd időben hazarohanva megint 15 perc, és munkából hazaérve is 15 perc (az elalvás előttin és felkelés utánin felül).

A lábam nem, vagy alig fáj. A fülzúgás az "ilyen halk eddig még nem volt" = kb. mint egy hard disk drive közelről és a "szokásos közepesen rossz" között ingadozik a napokban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése