2012. május 30., szerda

Re: Tinnitus Miracle

Reagálás és némi összefoglaló a Tinnitus Miracle című könyv és a hozzá fűzött kommentek kapcsán (http://tinnitusxyz.blogspot.com/2011/12/tinnitus-miracle.html)

Nekem is az elsők között volt a vitaminok, ásványi anyagok szedése és az étrend változtatása. Ezt csináltam pár hétig, pár hónapig, de semmiféle változást nem hozott. És az sem, amikor visszatértem a korábbi megszokotthoz (ami amúgy már 1-2 éve alapvetően az egészségesebb kategóriába tartozik többé-kevésbé).

Az én problémám az volt a könyvvel, hogy ugyanazt a mintát követi, amit a tucatnyi orvos is, akivel találkoztam: nézzünk meg 1-2 diagnózist (pl. van-e daganat), és ha nincs, akkor könyveljük el ismeretlen eredetű, esetleg stressz által kiváltott dolognak a fülzúgást.
Írjunk fel pár tablettát, vitamint valamilyen ködös magyarázat kíséretében, pl. "jobb lesz a vérellátás", "erősíti az immunrendszert", stb. - és tegyük hozzá, hogy legalább fél évig kell csinálni, hogy eredménye legyen. Ja, és ha közben romlik a fülzúgás, akkor örüljünk, mert "van valamilyen változás".

Ha követtem volna ezeket a tanácsokat, különösen a féléves várakozásokat, akkor valószínűleg sose jutottam volna el a nyaki gerincsérv diagnózisig.

Én egyébként arra tippelek, hogy akiknek hozzám hasonlóan sérvje van, azoknak valóban magától is javul, regenerálódik, ezért az éppen abban az időszakban szedett szernek tulajdonítják az eredményt.

A legrosszabb azonban a bizonytalanság és a reménytelenség érzése, amit ezek a kezelések, javaslatok - és a könyv is - adnak. Az, hogy nem lehet tudni a fülzúgás eredetét és lépten nyomon az derül ki, hogy valószínűleg az ember élete végéig együtt kell élni vele.
Az első információk egyike volt, hogy többen öngyilkosok lettek már a fülzúgás miatt. És Van Gogh is fülzúgás miatt vágta le a saját fülét...
Én elég erősnek éreztem magam, hogy ne gondoljak ilyenre. Egy pillanat volt, inkább az elején, amikor nagyon durva volt a fülzúgás és nagyon új élmény volt (és még nem volt meg a nyaki gerincsérv diagnózis), amikor a rádióban lement egy ötöslottó hírdetés. Akkor arra gondoltam, hogy ha ilyen fülzúgással kell élnem és megnyerem a lottó ötöst, amit egy pillanatra sem tudnék élvezni - nos akkor lehet, hogy elgondolkodnék az öngyilkosságon...
Ma már nem! Enyhébb a fülzúgás, némileg hozzászoktam, és van reményem: a cél a nyaki gerincsérv kezelése. Reményeim szerint azzal együtt elmúlik a fülzúgás is. Ha majd nem úgy lesz, akkor nyomozok tovább...

De lehet, hogy másokon segít ez a könyv - csak annyit mondhatok, hogy sem praktikusan, sem lelkileg nem adott nekem semmit.


1 megjegyzés:

  1. Buy Tinnitus Miracle - Real Tinnitus Cure? The claim is bold, and many who have tried to heal their conditions have failed, experts and studies said it can not be cured. However cases of tinnitus gone exists, actually thousands of people have managed to remove the ringing in their ears. This is on safe, holistic and natural methods that people who get rid of tinnitus used that Thomas Coleman conducted his research and built a system now known as Tinnitus Miracle. So, does it stick to its promises. First, we should re-state what Tinnitus is: this is a sound perceived by the ear, while no external sound exist, due to a confusion caused primarily by a hearing loss. Because the ear doesn t get any normal signal, the brain develops its own sound, this ringing or buzzing in ears. The sound can be of various intensity, intermittent or constant,and these different circumstances will define how much effort you need to put in the system to silence your buzzing ears.

    VálaszTörlés