2012. február 11., szombat

Side Sleeper Pro

Jópár párnát vettem, amióta fülzúgásom van. A nyakam elfekvése ritkább is lett, de nem szűnt meg.

A legújabb szerzemény a Side Sleeper Pro: http://www.amazon.com/Allstar-Products-Group-Pillow-SideSleeper/dp/B0045UF6E6

Nem csak a nyakat, hanem az egész gerincet is igyekszik a helyes irányba terelni. Az egyetlen problémám vele, hogy én nem csak az egyik oldalamon alszok, hanem fordulok párszor az egyik oldalamról a másikra. A párna nem szimmetrikus kialakítású, bár egész jól lehet aludni rajta fordított helyzetben is - viszont a forduláskor mindig beleakad az ember vállába és igazgatni kelll - félálomban...

A memory foam-os párnámat nem is használom már, mert alkalmanként még azzal is elaludtam a nyakamat. Ezzel a párnával eddig még egyszer sem.

5 megjegyzés:

  1. Hali egy 3 napja az mp3lejátszomon egy úgynevezett rózsazajt játszok általában este lefekvés előtt 3-4 órát úgy érzem mintha jobb lenne sőt hétvégén egy fél napos használat után pár 10 percig teljesen zúgás mentes voltam. Talán egy próbát neked is megérhet. Ha érdekel részletesen is beszámolhatok róla.Persze ez akkor segit ha az agyad már magadnak kreálja ezt a fantomzajt akkor ez talán megkavarja és leszokhatsz róla. Ha keringési gondjaid vannak nem hiszem ,hogy segithet. Jobbulást Balu

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Egy kérdés. Nektek mennyire befolyásolja az időváltozás a zúgás hangerejét?

    VálaszTörlés
  3. @Balu: igen, ez érdekes módszer és erdekesek lehetnek a hosszú távú tapasztalataid.

    Egyébként én is próbálkoztam vele: http://tinnitusxyz.blogspot.com/2011/11/masking.html

    VálaszTörlés
  4. @szotyo78: az időjárással nekem nem sikerült összefüggésbe hozni.

    De ha más nem, akkor rossz időben többet marad az ember a lakásban, ül a tv vagy a számítógép előtt, és pl. az ülés nekem kifejezetten rosszat tesz

    VálaszTörlés
  5. Én a munkámból kifolyólag sokat ülök a gép előtt, sajnos.
    De munka után igyekszem sokat mozogni, sportolni. De ennek ellenére pl.: a héten nagyon felhangosodott a zúgás. Mert hát ugye érkezik a meleg...
    Én is próbálkoztam már elnyomni a zajt. különböző módszerekkel.
    Észrevettem, hogy a hajszárító teljesen elnyomja. Vagy a vízcsobogás. De hát ez pedig nincs mindig a közelünkben...

    VálaszTörlés