2012. október 5., péntek

Padló v2,3,4

A padlón fekvés kedvező hatásai miatt folytattam, folytatom a kísérletezést:

2. verzió:
Egy kicsi, normál állapotban 8-10 centis memory foam párnát tettem a fejem alá. Ha még be is húzom egy kicsit az államat, akkor kellemesen feszül a hátam és a nyakam. Ez nem enyhíti azonnal a fülzúgást, de napközben enyébbnek érzem átlagosan.

3. verzió:
Azt gondoltam, hogy ha jó a fej megemelése, akkor még több emelés még jobb, ezért nagyobb, magasabb párnát kezdtem el használni, de ez sem a nyakamnak, hátamnak sem a fülzúgásnak nem tett jót.

4. verzió:
Visszatértem a kisebb párnához, de elkezdtem variálni a fekvések hosszát és gyakoriságát. Most naponta 5-ször 20 percet csinálom és kifejezetten kedvező a hatás a fülzúgásra. Sokkal enyhébb, és bár el nem tűnt, nem túl erős természetes irodai vagy otthoni zajok is elnyomják már néha.
Mostanában a legrosszabb fülzúgás mindig ébredés után van (amikor ugye 6-8 órán át nincs hátonfekvés).

Kezdettől fog azzal "tesztelem" a fülzúgás állapotát, hogy ha megfeszítem egyszerre a nyakamat és az állkapcsomat (mintha hátrafelé húznám ezeket a részeket...), akkor mindig erősödik a zúgás. A 4-es verzió óta ez az erősödés minimális.

2 megjegyzés:

  1. Hello, te aztán nem adod fel könnyen :).. Elképesztő, hogy mi mindent bevállaltál a 'gyógyulás' érdekében..
    Én csak most találtam rá az blogodra, mivel 2 hónapja rosszabbodott a 10 éve fennálló fülzúgásom, azt keresgéltem :/ Nagyon érdekesek számomra az írásaid, ezúton meg is köszönném, hogy megosztod itt a neten a tapasztalataid.

    Különösen az orvosok tehetetlenségével kapcsolatos nézeteiddel tudok egyetérteni, az elmúlt 2 hónapban folyamatosan szembesültem vele, hogy egyes orvosok mennyire nem tudnak mit kezdeni ezzel a "betegséggel".
    A 2 hónap alatt csináltak nállam egy 'részletes' kivizsgálást (neurológia,koponya-MRI,szemészet,fül/orr/gégészet,szájsebészet(állkapocsizület/fogak))..összes lelet negatív.. felírtak még 2 hetes Cavinton 'keringésjavító' infúziókúrát, amitől semmit nem javult a fülcsengésem.. kérdezem az orvost; mit lehetne még tenni? válasz: részéről a dolog TELJESEN kivizsgálva, egy dolgot tehet, VÉGLEG kiiktatja a bal fülem(magyarul süket lennék a bal oldalt), ha annyira zavar..akkor meg fog szűnni a csengés is... Szal ez lenne az egyetlen ötlete!

    Biztos benne, hogy már 'idegi' eredetű hallásromlásom van, mivel annak a jele a fülcsengés (tökmindegy hogy az audiológiai lelet jó és majd teljes hallásom van).. és erre ezt tudja javasolni, ha nem bírom elviselni! :/

    Enyhén lesápadtam :/ aztán elkezdett kattogni az agyam, (mert anno mondta, hogy a belsőfül a nyakon keresztül kapja a vérellátást) azt kérdezem tőle, hogy nyaki gerinc probléma nem lehet? mivel van egy C5-ös nyaki gerincsérvem évek óta.. Ja, azt mondja az is okozhatja a fülzúgást, ha gondolom, járjak utána..

    Szóval ÉN kérdeztem rá(!), neki eszébe se jutott kivizsgálni.. :(
    Nem akarok panaszkodni, de asszem lejön az írásból, hogy nem erre számítottam :/..

    Más téma: ; nemcsak tanulságosak a beszámolóid, de egyben olyan ötleteket is leírsz, amire nem is gondolna az ember! (Már meg is rendeltem a gyógypárnát..:)
    Szal nagyon remek és hasznos a blog, full respect részemről!

    Jobbulást és üdv

    Gábor

    VálaszTörlés
  2. Elég hasonlónak néz ki a történeted, és ez már a sokadik ilyen... ezért is érthetetlen, hogy nem foglalkozik ezzel senki komolyan. Ha már az orvosok nem, akkor valamiféle magánrendelés... mert amennyit én elköltöttem kísérletezésre, annak a töredékéből is jól megélhetne valaki...

    Köszönöm, és jobbulást kívánok minden sorstársnak!

    VálaszTörlés